Grupul polonez Żabka atinge 100 de magazine Froo în România în doar un an de la lansare

Grupul polonez Żabka atinge 100 de magazine Froo în România în doar un an de la lansare Sursa poza si informatii: romania-insider

Grupul polonez Żabka atinge pragul de 100 de magazine Froo în România într-un an

Froo, formatul de magazine de proximitate dezvoltat de Grupul polonez Żabka, a deschis recent al 100-lea magazin în România, la un an de la debutul său pe piață. Această expansiune ilustrează strategia rapidă de lansare a grupului și amprenta tot mai mare pe care o are în zonele urbane și rezidențiale din România.

De la intrarea pe piața românească, magazinele Froo au apărut în orașe precum București, Pitești și Constanța, cu o medie de deschidere de magazine de câte unul la fiecare trei zile. Formatul de magazin se concentrează pe comerțul de proximitate, oferind un mix de produse alimentare esențiale, mese gata preparate și băuturi, inclusiv cafea și gustări calde prin intermediul Froo Bistro, în interiorul magazinelor.

Modelul de afaceri al companiei se bazează pe parteneriate, oferind posibilitatea persoanelor fizice de a-și gestiona propriile magazine Froo, cu sprijin din partea grupului Żabka. Comercianții independenți existenți pot opta să își transforme magazinele în magazine Froo, beneficiind astfel de modelul operațional și logistic al brandului.

„În doar un an de zile, Froo a ajuns la 100 de magazine. Acesta este un reper semnificativ care reflectă forța ambiției noastre și dedicarea echipelor excepționale din România și Polonia. Suntem recunoscători tuturor partenerilor și furnizorilor care cred în misiunea noastră și cresc alături de noi. Deși suntem mândri de ceea ce am realizat, știm că aceasta este doar începutul,” a declarat Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director la Żabka International.

Aproximativ 80% din gama de produse de la Froo provine de la branduri românești, completată de articole internaționale și furnizori polonezi. De la lansare, magazinele Froo au vândut peste un milion de hot-doguri și 600.000 de cafele.

Operațiunile Froo în România sunt asistate de DRIM Daniel Distributie, care gestionează serviciile de logistică și lanțul de aprovizionare.

irina.marica@romania-insider.com

(Sursa foto: compania)


Marele Cercetător

Marele Cercetător, recunoscut pentru capacitatea sa de a transforma cele mai complicate teorii într-un spectacol de comedie, este un autor celebru care face știința accesibilă și amuzantă pentru toată lumea. Cu un halat de laborator plin de pete de diverse culori și ochelari care mereu cad de pe nas, el reușește să explice legile fizicii prin experimente nebunești și glume spumoase. Fiecare carte a sa este un amalgam de ecuații și râsete, cu pagini pline de anecdote despre eșecurile sale amuzante în laborator și descoperirile accidentale. Marele Cercetător este cunoscut pentru invențiile sale trăsnite, cum ar fi "Robotul care dansează" și "Formula secretă a glumei perfecte. Cu o minte briliantă și un simț al umorului de neegalat, el demonstrează că știința poate fi nu doar educativă, ci și extrem de distractivă. Marele Cercetător este, fără îndoială, geniul hilar al lumii științifice!"