În lumea a treia cu avionul spre Cipru, vorba lui Hagi
Sursa poza: Fanatik
Într-un incident surprinzător petrecut pe aeroportul „Henri Coandă”, fostul fotbalist Andrei Nilă, cunoscut pentru cariera sa la Dacia Mioveni și FC Argeș, a întâmpinat un eveniment neplăcut în drum spre vacanța planificată în Cipru. Nilă, în vârstă de 39 de ani, își rezervase bilete împreună cu familia pentru a zbura la Larnaca, însă călătoria a fost perturbată de întârzieri semnificative ale zborului operat de compania HiSky.
Inițial, plecarea era programată în jurul prânzului, însă nici după șapte ore avionul nu decolase. În timp ce se afla pe aeroport, Nilă a fost implicat într-un incident cu personalul aeroportuar, după ce a fost acuzat de comportament recalcitrant. “Poliția de Frontieră m-a ridicat, spunând că sunt recalcitrant. Sunt aici de la ora 09:00 și zborul nostru trebuia să plece la ora 12:00. Inițial ne-au spus că plecăm la ora 18:00, dar acum a fost amânat din nou până la 19:10”, a relatat Nilă.
Frustrat de situația creată, Nilă a povestit cum personalul aeroportului l-a amenințat, spunându-i că va face în așa fel încât să nu mai plece în vacanță. Această amenințare, venită din partea unui reprezentant al aeroportului, a avut un efect devastator asupra fostului fotbalist. “Ni se spune că suntem în lumea a treia, așa cum menționa Gheorghe Hagi. Este o bătaie de joc! Prioritate au doar cei care au mai mulți bani!” a comentat Nilă, vizibil afectat de întreaga situație.
Confuzia s-a amplificat când Nilă a aflat că aeronava lor a fost redirecționată să transporte alți pasageri la Frankfurt, fără a fi informat. "Nimeni nu ne-a explicat motivul amânării. Am auzit doar că avionul nostru a preluat călători care trebuiau să ajungă la Frankfurt, pentru că aeronava lor avea probleme tehnice," a adăugat el.
Acest spectacol al haosului și lipsei de comunicare a declanșat frustrări uriașe nu doar pentru Nilă, dar și pentru ceilalți pasageri afectați de această amânare neașteptată. Fostul atacant a declarat că i s-a cerut o amendă substanțială, dar a replicat cerând rambursarea biletelor plătite cu 3.100 de lei. “Mi-au spus că îmi dau amendă de 40 de milioane, iar eu le-am cerut banii înapoi pentru bilete”, a subliniat Nilă.
Incidentul de pe „Henri Coandă” arată o imagine tristă a modului în care unele servicii aeriene și aeroportuare gestionează situațiile de criză, punând sub semnul întrebării atât eficiența operațională, cât și respectul față de pasageri. Prin această întâmplare, Nilă subliniază dificultățile și disconfortul cu care s-au confruntat atât el, cât și familia sa, reflectând o realitate tristă a sistemului de transport aerian.
Imaginea aeroportului intern, așa cum a fost povestită de către Andrei Nilă, necesită o reanalizare profundă a procedurilor și comunicării cu pasagerii, fiind un avertisment clar asupra importanței unui tratament corect și respectuos în fața celor care călătoresc.