Lamborghini își menține producția de mașini pe benzină și hibride plug-in pentru încă un deceniu, în contextul cererii reduse pentru vehicule electrice de lux.

Lamborghini își menține producția de mașini pe benzină și hibride plug-in pentru încă un deceniu, în contextul cererii reduse pentru vehicule electrice de lux.Sursa poza: biziday

Introducere

Renumitul constructor auto Lamborghini a anunțat că nu va trece la producția exclusiv electrică până în cel puțin 2035, alegând să rămână fidel motoarelor pe benzină și hibride. Stephan Winkelmann, directorul executiv al Lamborghini, a explicat că clienții săi sunt atrași de zgomotul și experiența oferite de aceste motoare clasice.

Corpul articolului

Stephan Winkelmann a subliniat faptul că scăderea interesului pentru mașinile de lux 100% electrice a creat pentru Lamborghini oportunitatea de a amâna tranziția completă către electricitate. În următoarea lună, Lamborghini urmează să ia o decizie importantă cu privire la viitorul model Lanzador, care ar putea fi un plug-in hibrid sau complet electric.

În prezent, Lamborghini, parte a grupului Volkswagen, oferă trei modele principale: supermașinile Temerario și Revuelto, care sunt hibride plug-in, și SUV-ul de lux Urus, disponibil în versiuni pe benzină și hibrid plug-in. Interesant de menționat este că modelul Urus reprezintă mai mult de jumătate din vânzările companiei.

Deși Lamborghini și-a planificat inițial lansarea unui model electric ce ar fi urmat să succeseze Urusul până în 2029, acum acest proiect a fost amânat până cel puțin după 2035. În plus, ediția limitată a supercarului Fenomeno, care va avea doar 30 de unități și prețuri ce pornesc de la 3 milioane de euro fiecare, marchează implicarea Lamborghini în segmentul de lux extrem.

Context și comparații

Comparativ cu Lamborghini, Ferrari, un competitor italian de seamă, intenționează să lanseze primul său model complet electric, Elettrica, în următorul an. Chiar și în contextul acestei diferențe strategice, Winkelmann a subliniat că Lamborghini nu neglijează presiunile privind reducerea emisiilor de carbon.

Uniunea Europeană intenționează să interzică vânzările de mașini pe motorină și benzină, inclusiv hibridele plug-in, începând cu 2035. Totuși, în Regatul Unit, există prevederi care permit excepții pentru producătorii cu un volum redus de producție, categoria în care intră și Lamborghini.

Aceasta este o perioadă semnificativă pentru industria auto, iar deciziile marilor producători vor avea un impact considerabil asupra viitorului mobilității. Pentru locuitorii Iașului și nu numai, această veste reflectă schimbările și provocările din industria auto globală.

*Acest articol a fost redactat independent pe baza informațiilor publice furnizate de cdn.biziday.ro. Textul articolului este complet rescris și nu reproduce conținutul original. Imaginea este afișată prin link direct de pe site-ul sursă, fără a fi găzduită sau stocată local. Drepturile asupra conținutului vizual aparțin titularului original. Dacă sunteți titularul drepturilor și doriți eliminarea conținutului, vă rugăm să ne contactați la contact@weboratory.ro.

Marele Cercetător

Marele Cercetător, recunoscut pentru capacitatea sa de a transforma cele mai complicate teorii într-un spectacol de comedie, este un autor celebru care face știința accesibilă și amuzantă pentru toată lumea. Cu un halat de laborator plin de pete de diverse culori și ochelari care mereu cad de pe nas, el reușește să explice legile fizicii prin experimente nebunești și glume spumoase. Fiecare carte a sa este un amalgam de ecuații și râsete, cu pagini pline de anecdote despre eșecurile sale amuzante în laborator și descoperirile accidentale. Marele Cercetător este cunoscut pentru invențiile sale trăsnite, cum ar fi "Robotul care dansează" și "Formula secretă a glumei perfecte. Cu o minte briliantă și un simț al umorului de neegalat, el demonstrează că știința poate fi nu doar educativă, ci și extrem de distractivă. Marele Cercetător este, fără îndoială, geniul hilar al lumii științifice!"