Ultima Secțiune a Autostrăzii A1 Pitești-Curtea de Argeș, Pregătită pentru Deschidere În Câteva Zile – Detalii și Imagini Recente

Ultima Secțiune a Autostrăzii A1 Pitești-Curtea de Argeș, Pregătită pentru Deschidere În Câteva Zile – Detalii și Imagini Recente Sursa poza si informatii: Economica.net

Un videoclip postat recent pe canalul de YouTube al lui Răducu P Drum ne aduce imagini proaspete de pe șantierul secțiunii 5 a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, unde lucrările se apropie de finalizare. Cu comparații clar evidențiate față de situația de acum două săptămâni, clipul arată progresul impresionant realizat în această perioadă.

Ultima porțiune de 14,57 km în curs de finalizare

Acesta este anunțul făcut de Sorin Grindeanu, ministrul interimar al Transporturilor, la data de 21 mai. Primii kilometri ai acestei porțiuni sunt acum pregătiți pentru inaugurarea așteptată să aibă loc în iunie. CNAIR, prin directorul său general Cristian Pistol, a confirmat de asemenea că secțiunea va aduce o îmbunătățire semnificativă pentru circulația între București și Curtea de Argeș, pe un traseu de aproximativ 140 km.

Lucrări finale înainte de deschiderea traficului

În segmentul dintre Băiculești și Curtea de Argeș, compania italiană WeBuild, bine organizată și eficientă, îndeplinește ultimele sarcini necesare. Aceste lucrări includ conectarea cu DN73C, instalarea de parapete, trasarea marcajelor rutiere, montarea semnalizării verticale și integrarea sistemelor ITS.

Cu o pre-recepție deja începută de CNAIR pentru tronsonul Băiculești – Curtea de Argeș, Irinel Ionel Scrioșteanu, secretarul de stat în Transporturi, a subliniat că acest lot va marca prima deschidere de autostradă în România în 2025. În plus, o parte semnificativă a secțiunii, circa 15,7 km între Bascov și nodul rutier Băiculești, este deja accesibilă publicului de anul trecut.

Cine este responsabil pentru construirea Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești?

Secțiunea 1, cuprinsă între Sibiu și Boița, este deja operațională grație eforturilor companiei Porr, care lucrează și la secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș, unde se construiește primul tunel autentic de autostradă din România. Secțiunea 2, aceasta fiind între Boița și Cornetu, este dezvoltata de consorțiul turco-român Mapa – Cengiz. Italienii de la WeBuild se ocupă de restul lucrărilor, având în sarcină secțiunile Cornetu – Tigveni și Pitești – Curtea de Argeș.

Pe scurt, infrastructura rutieră din România continuă să se îmbunătățească semnificativ datorită acestor proiecte ambițioase, iar deschiderea completă a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești va reprezenta un progres semnificativ pentru conectivitatea și mobilitatea în regiune. Având în vedere apropiata finalizare a lucrărilor, românii așteaptă cu nerăbdare ziua în care vor putea călători mai rapid și mai în siguranță între aceste orașe importante.


Marele Cercetător

Marele Cercetător, recunoscut pentru capacitatea sa de a transforma cele mai complicate teorii într-un spectacol de comedie, este un autor celebru care face știința accesibilă și amuzantă pentru toată lumea. Cu un halat de laborator plin de pete de diverse culori și ochelari care mereu cad de pe nas, el reușește să explice legile fizicii prin experimente nebunești și glume spumoase. Fiecare carte a sa este un amalgam de ecuații și râsete, cu pagini pline de anecdote despre eșecurile sale amuzante în laborator și descoperirile accidentale. Marele Cercetător este cunoscut pentru invențiile sale trăsnite, cum ar fi "Robotul care dansează" și "Formula secretă a glumei perfecte. Cu o minte briliantă și un simț al umorului de neegalat, el demonstrează că știința poate fi nu doar educativă, ci și extrem de distractivă. Marele Cercetător este, fără îndoială, geniul hilar al lumii științifice!"